poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Akcja:Blogerki się odważają cz2

Hej :)

Przepraszam Was ( znowu ;/ )  za dosyć długą nieobecność.
Może nie mam zbyt wiele na usprawiedliwienie,ale czasami poprostu nie mam pomysłów,czasu ani chęci.
Nie chce również zaneidbywać rodziny,przyjaciół czy nauki. Natomiast jeśli jest czas,warunki to coś tutaj skrobie xD Wasze logi czytam codziennie pomimo wszystko ;p

Dobra przechodzimy do akcji:

Na wstępie zacznę od tego,że nie było łatwo.Jakoś się nie motywowałam.
Z ćwiczeniem było kiepsko-wf w szkole i spacerki :D
No i oczywiście dałam się uwieść czekoladzie -.-

Ale i tak nie narzekam,bo udało się zgubić pare centymetrów ;p

Wymiary i waga:

Waga początkowa 55kg
Waga obecna 54kg

biust: było 92cm jest 91cm
talia:było 69cm jest 67cm
biodra:było 87cm i nadal jest 87cm
uda:było 54cm jest 52cm


Jak narazie nie morzecie się na mnie wzorować,ale myślę że za niedługo zmieni się moje nastawienie xD
W końcu lada moment wakacje :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim dziewczynom biorącym udział w akcji i nie tylko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz