poniedziałek, 7 listopada 2011

Zakupy :)

Hej!:)

Dzisiaj byłam na małych zakupach w rossmanie.
Kupiłam tylko 4 rzeczy ale jestem z nich bardzo zadowolona:)
A i 1 rzecz kupiona jest pare dni temu w Naturze.

W Rossmanie zakupiłąm:

1.Rzecz,z której cieszę się najbardziej-Lip Smacker Cotton Candy
Poprostu jak zobaczyłam,że są tam lip Smackery oniemiałam ;p
Ale były tylko jeszcze te coca-cola,sprite,fanta i malinowy.
Ja zdecydowałam się na wate cukrową.
Poprostu ślicznie pachnie i smakuje ;p
Kosztował tylko 7,49zł

2.Świeczka w szkle ORCHIDEA :)

3.Olejek zapachowy WILD CRANBERRY.

4.Krem do depilacji VEET
To moje 2 opakowanie i jestem zadowolona :)

5.I rzecz z Natury-Essence gel-look topcoat
Już troche testowany i jak narazie sprawuje się dosyć dobrze.

Pozdrawiam i zapraszam do czytania i obserwowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz