niedziela, 6 listopada 2011

Moje pękacze;p

W tym poście przedstwawie Wam moje pękacze:)

Troche mi się ich nazbierało:)
Bardzo podoba mi się ten efekt.
Przygoda z nimi zaczeła się od dwóch lakierów z P2,które zakupiłam w te wakacje
podczas pobytu Niemczech.
Kupiłam 010 Black Explosion i 020 silver blast. Lakiery te dają ładne równomierne kwadracikowe pęknięcia. 

Ostatnio kupiłam pękacza z essence w kolorze 02 crack me!white.
Ten daje nieco inne wzorki.Tworzą one forme białych paseczków.
Jakoś tak się zakołowałam,że zrobiłam mu oddzielnie tylko takie zdięcię,ale będzie pod koniec;p
Ostatnie 4 lakiery to też niedawny zakup:)
Kupiłam je na allegro za całe 4,99 + 4zł przesyłka :D
Wszystkie były po jednym razie użyte,ale co mi tam ;p
Jestem bardzo zadowolona:)

1.ISADORA 803 masterpiece pink.
Bardzo oczojeb** róż;p
Sprawdza się doskonale z ciemnym różem WIBO,który już pokazywałam.

2.flormar GRAFFITI nr G09
Połyskujący fiolecik.

3.Golden Rose Graffiti nr 13
Bardzo połyskliwe złoto,które szczególnie przypadło mi do gustu.

4.Golden Rose Graffiti nr 09
Połyskliwy niebieski,dla którego nie znalazłąm jeszcze zastosowania.

A tak prezentują się wszystkie razem;p
Napewno za jakiś czas pokaże Wam jak się niektóre prezentują i jak je łącze:)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz